loading...
سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزم
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 214 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (1)

شاید بتوان گفت که ویندوز ۸ عظیم ترین تغییر در سیستم عامل های کمپانی مایکروسافت در ۲۰ سال اخیر محسوب می شود. حال در این مجموعه آموزشی که توسط Bob Flisser تهیه شده است، به شما سرعت و عملکردی بیش از آن چه قبلا تجربه کرده اید آموخته خواهد شد تا بتوانید از توانایی های این شاهکار مایکروسافت بهتر استفاده نمایید.در این مجموعه به آموزش استفاده از صفحه شروع جدید مایروسافت و چگونگی عملکرد آن با دسکتاپ، چگونگی شخصی سازی تنظیمات ویندوز، استفاده از نرم افزارهای موجود در ویندوز و ابزارهای موجود، مدیریت فایل ها و فولدرهای خود و همچنین بسیاری از میان برها در ویندوز ۸ را خواهید آموخت. همچنین به شما طریقه ایجاد Homegroup برای به اشتراک گذاری فایل ها، استفاده از کتابخانه ها برای دسته بندی فایل های خود، استفاده از بهترین سیستم عیب یابی ویندوز که تا کنون عرضه شده و … آموزش داده خواهد شد.
 

Total Training for Microsoft Windows 8 آموزش استفاده از ویندوز 8 با Total Training for Microsoft Windows 8

امیر بازدید : 212 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

 دیوید به شما قابلیت های جدید اضافه شده در آفیس ۲۰۱۳ را به صورت تصویری نشان می دهد . این آموزش ها شامل تمام بخش های آفیس مانند اکسل ، ورد ، پاورپوینت و … می باشند . ویرایش پی دی اف در ورد ، بررسی رابط کاربری جدید ، اتصال به شبکه های اجتماعی ، اسلایدهای جدید در پاورپوینت ، ایجاد برنامه های کاربردی وب برای SharePoint و … از جمله قابلیت های جدیدی هستند که در این ویدئوهای آموزشی با آن ها آشنا خواهید شد .

 

Office 2013 New Features آموزش قابلیت های جدید آفیس 2013   Office 2013 New Features

امیر بازدید : 230 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

مایکروسافت پاورپویت یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع سازی برای استفاده از تکنولوژی است. برای شما علاقه مندان به پاورپوینت ۲۰۱۰ مجموعه ای ویدئوهای آموزشی مقدماتی کار با این برنامه را آماده کرده ایم که در این ویدئوها شما کار با متن ، ویژگی های کلیدی ، اضافه کردن عکس ، ایجاد SmartArt و … را یاد خواهید گرفت . فرمت این ویدئوها MP4 و زبان آن ها نیز انگلیسی می باشد .

 

 PowerPoint 2010 آموزش مقدماتی پاورپوینت Getting Started with PowerPoint 2010

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟