loading...
سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزم
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 380 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

Comodo Firewall فایروالی قدرتمند و در عین حال رایگان است که میتواند کنار آنتی ویروس رایگان ، امنیتی کامل را برای کاربرانی که میخواهند بدون صرف هزنیه امنیت کامپیوترشان را حفظ کنند ، را تامین کند. این نرم افزار با بررسی کامل ورودی و خروجی های شبکه و دنیای اینترنت ، تمامی اطلاعات رد و بدل شده را کنترل میکند و با فناوری Default Deny Protection که به طور اختصار DDP نامگذاری شده است ، از اجرای نرم افزارهای ناامن به شدت جلوگیری میکند. همچنین نرم افزار با ایجاد ارتباطات امن در دنیای اینترنت از حملات اینترنتی معمول جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار دارای تنظیماتی بسیار ساده و قابل فهم است و بسیار عالی و بدون نقص طراحی شده است و کاربران بسیار سریع با تنظیمات آن ارتباط برقرار خواهند نمود. با این نرم افزار ویروس ها و تروجان ها امکان ارتباط با دنیای خارج و سرقت اطلاعات را از دست خواهند داد و نرم افزار با توجه به دارا بودن قابلیت Auto Sandbox Technology امکان اجرای نرم افزارهای مشکوک را فراهم خواهد آورد. همچنین نرم افزار دارای لیست سیاه و سفید جهت کنترل ارتباط نرم افزارها با دنیای اینترنت نیز باشد. بنابراین Comodo Firewall دیوار آتش رایگان و قدرتمند برای محافظت از کاربر در دنیای آنلاین می باشد.

Comodo%20Firewall%207.0.317799 نرم افزار دیوار آتش قدرتمند Comodo Firewall 7.0.317799

امیر بازدید : 414 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار Outpost Firewall Pro یکی قدرتمند ترین فایروال های مطرح جهان Outpost Firewall Pro محصول شرکت Agnitum است که با توانایی های مختلف خود از سیستم شما در برابر خطرات گوناگون اینترنتی جلوگیری به عمل می آورد . این نرم افزار دارای سیستم کشف حملات مجهز به تکنولوژی قدرتمند IDS یا همان Intrusion Detection System که برای کشف تمامی نفود ها و حملات به سیستم است بوده و این بخش با تحت نظر گرفتن میزان اطلاعات ورودی به سیستم و مقایسه ی آن با حملات رایج و آشنا، از حملات مضر جلوگیری به عمل می آورد.مخفی نمودن هویت شما در اینترنت از دیگر فواید این نرم افزار می باشد و نیز با استفاده از Attachment Quarantine شما در فایل های آلوده ضمیمه شده به ایمیل های دریافتی که ممکن است حاوی ویروس و کرم و جاسوس باشد محافظت به عمل می آورد.همچنین این نرم افزار قادر است شما را از تمامی گذرگاهای اتصالی سیستم شما به اینترنت و نیز شبکه داخلی جهت کنترل مطلع سازد.

6 امنیتی پایدار با Outpost Pro Firewall 6.7.3

امیر بازدید : 147 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

AVG Internet Security 2013 امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793

امیر بازدید : 176 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

 Bitdefender Total Security محصول شرکتی قدرتمند و معروف که سال هاست یکی از برترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا محسوب می شود و همچنین چندین سال متوالی نیز توانسته رتبه ۱ بهترین آنتی ویروس را از نظر بسیاری از کارشناسان و مجلات فناوری نظیر پی سی مگ کسب کند. بسته Total Security در کنار چندین محصول دیگر این شرکت به عنوان کامل ترین نرم افزار امنیتی ارائه می شود که تمامی امکانات لازم جهت حفاظت در بالاترین سطح ممکن را به ارمغان می آورد. توضیحات کامل همه امکانات نرم افزار را در ادامه مطلب برای کاربران آماده نموده ایم.

bitdenfender totoal کامل ترین نرم افزار امنیتی Bitdefender Total Security 2013.6.29.0.1830

امیر بازدید : 183 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

امروزه  بیش از صد ها نوع آنتی ویروس و نرم افزار های مشابه توسط شرکت های مختلفی ساخته شده و هرکدام ادعا های جداگانه ای دارند. همانطور که می دانید اکثر آنتی ویروس ها رایگان نیستند و جهت استفاده از آنها باید مبلغی را به شرکت موردنظر بپردازید تا بتوانید از آنتی ویروس استفاده کنید. و انتخاب یک آنتی ویروس مطمئن بین نسخه های رایگان ممکن است دشوار به نظر برسد چرا که نمی توان به راحتی به هر محصولی اطمینان کرد. امروز قصد داریم آنتی ویروس و دیوار‌آتش قدرتمند و البته کاملا رایگان  ZoneAlarm را برای کاربران گرامی معرفی نمائیم. این آنتی ویروس که چندین نسخه های تجاری نیز دارد به عنوان یکی از بهترین ضدویروس های جهان شناخته می شود و شرکت سازنده نسخه خانگی و رایگان آن را که چندین فاصله ای با نسخه های تجاری آن ندارد منتشر کرده است. در صورتی که به یک آنتی ویروس رایگان و البته مطمئن و بدون دردسر نیاز دارید، بدون شک ZoneAlarm آن چیزیست که شما دنبالش هستید.


امیر بازدید : 443 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

استفاده از شبکه در اداره ها و سازمان ها در حال افزایش است و دلیل آن نیز افزایش ارتباط بین کارمندان در یک اداره می باشد اما همواره تهدیدات و خطراتی همچون هکر ها و … شبکه های داخلی را تهدید می کند. Nsauditor Network Security Auditor با در اختیار داشتن بیش از ۴۵ نوع مختلف از ابزارها این توانایی را به مدیر شبکه می دهد تا با بررسی قسمت های مختلف تنظیمات امنیتی در شبکه خود ، از نوع تنظیمات اعمال شده و امنیت شبکه خود اطمینان حاصل کند. این نرم افزار پس از نصب شبکه ی شما را مورد اسکن قرار داده و تمام نقاط ضعف یک شبکه را که ممکن است آسیب پذیر واقع شود مورد بررسی قرار می دهد و امنیت کامل را در آن گزینه ها فراهم می کند.


امیر بازدید : 162 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید.از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید.


امیر بازدید : 158 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

Windows Firewall Control برنامه مناسب و خوبی به منظور گسترش قابلیت های فایروال ویندوز و همچنین دسترسی به گزینه های بیشتری برای آن می باشد. با این برنامه فایروال ویندوز را کنترل کرده و فیلترینگ های خاصی را برای آن تعیین کنید. حجم برنامه بسیار کم می باشد و رابط کاربری بصری برنامه نیز امکان مدیریت آسان و کامل فایروال را فراهم می کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Windows Firewall Control را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.


امیر بازدید : 406 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف فایل هایی که حذف نمی شوند

Unlocker 1.9

 

 

 

 

حتما برای شما هم پیش آمده است که برای حذف کردن یک فایل یا فولدر با خطا مواجه شوید. این مشکل در بیشتر موارد با ریستارت کردن ویندوز برطرف میشود و میتوانید فایل مورد نظر را پاک کنید. اما گاهی حتی با ریستارت کردن ویندوز هم نمیتوانید آن فایل را حذف کنید.

 

معمولا وقتی نمیتوانید یک فایل را حذف کنید یکی از این خطاها نمایش داده میشود:

 

There has been a sharing violation

Cannot delete file: Access is denied

The source or destination file may be in use

The file is in use by another program or user

Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use

 

دلیل این مشکل معمولا این است که فایل مورد نظر توسط برنامه دیگری در حال استفاده است. این برنامه میتوانید اکسپلورر ویندوز و یا یک نرم افزار دیگر باشد. طبیعی است که وقتی سیستم عامل در حال خواندن یا پردازش یک فایل است، آن را قفل میکند تا قابل حذف نباشد. در این مواقع فولدری که فایل مورد نظر در آن قرار دارد هم قابل حذف نیست.

 

برای حل این مشکل، میتوانید از نرم افزار Unlocker استفاده کنید. این نرم افزار میتواند تمام پردازش ها و ارتباطات یک فایل با سیستم عامل را قطع کند. و سپس شما قادر خواهید بود آن فایل را حذف کنید.

امیر بازدید : 259 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (1)

Ashampoo Firewall یک نگهبان مطمئن و یک گارد محافظتی محکم و ایستاده در محل ورود و خروج داده ای شما با شبکه های محلی اترنت و اینترنت می باشد. ای نرم افزار همیشه گوش بزنگ و آماده در حال چک کردن چیزهایی است که به کامپیوتر شما وارد یا خارج می شود ، دور نگه داشتن هر چیز نا خاسته و بدون اجازه و مانع شدن اجازه دسترسی از کامپیوتر شما به اینترنت از عمده و مهمترین کارهای این نرم افزار می باشد ، به این شکل نرم افزار های جاسوسی نمی توانند اطلاعات خصوصی شما را از کامپیوتر شما بدزدند. با تمام قدرتی که این فایروال دارد به راحتی می توان  از تمام امکانات آن به راحتی سر در آورد و از آن استفاده کرد. پس اگر از اینترنت زیاد استفاده می کنید ، هر لحظه امکان دارد هکری شما را هک کند یا کرم های اینترنتی قصد وارد شدن به کامپیوتر شما را داشته باشند یا بدون اطلاع شما نرم فزار های جاسوسی بر روی دستگاه شما نصب شده اند و می خواهد که اطلاعات مفید شما را سرقت کرده و به روی شبکه ارسال کنند و خیلی خطرات دیگر که آماده به تحدید شما می باشند ، پس دست به کار شوید و یک فایروال خوب بر روی دستگاهتان نصب کنید تا شما را بیمه کند. این را در نظر داشته باشید که نرم افزار های آنتی ویروس در درجه دوم قرار دارند. پیشگیری بهتر از درمان است.

 

www.freedownload.ir - Ashampoo Firewall Pro v1.20 - نرم افزار دیوار آتشین ( فایروال)

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟