loading...
سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزم
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 466 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (1)

Camfrog Video Chat Pro نرم افزاری کاربردی برای چت با مردم جهان به صورت تصویری میباشد.این نرم افزار دارای میلیون ها کاربر میباشد.شما با پیوستن به جامعه مجازی Camfrog میتوانید به چت تصویری با دوستان خود بپردازید. شما میتوانید از نسخه آیفون، آیپاد ، آیپد، اندروید، مک و یا کامپیوتر شخصی این نرم افزار استفاده میکنند.شما میتوانید دوستان جدید و قدیمی خود را به لیست مخاطبین Camfrog خود اضافه کنید.

Camfrog Video Chat Pro نرم افزار چت تصویری Camfrog Video Chat Pro 6.11 Build 480   نسخه ویندوز

امیر بازدید : 603 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که علاقه دارید همواره نرم افزارها و بازی های جدید و متنوعی را بر روی سیستم خود نصب کرده و تجربه نمایید و پس از مدتی استفاده آن ها را از سیستم خود حذف نمایید اما شاید بعضا در حذف برنامه ها و استفاده از روش های ذکر شده دچار مشکل شده و نتوانسته اید برنامه ی مورد نظر خود را حذف نمایید هرچند می دانید که با استفاده از روش های ذکر شده باز هم برنامه ها به صورت کامل از سیستم پاک نشده و فایل های بیهوده و بلا استفاده ای را بر روی سیستم شما باقی گذاشته و باعث افت سرعت سیستمتان می شوند. Max Uninstaller نرم افزار کاربردی برای جذف کامل نرم افزار های نصب شده است. با کمک آن میتوانند در زمانی که بخش Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است از آن استفاده کنند و نرم افزارهای اضافی نصب شده بر روی ویندوز خود را به طور کامل از رجیستری رایانه حذف کنند و با این کار باعث افزایش میزان کارایی سیستم خود شوند.

Max Uninstaller نرم افزار حذف کامل نرم افزارهای نصب شده با Max Uninstaller 3.6.0.1563

امیر بازدید : 387 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار خنده دار کردن عکس ها Magix FunPix Maker .


برخی از ویژگی های این نرم افزار

- قابلیت بامزه و خنده دار کردن عکس ها.
- داشتن انواع ابزارهای ویرایش چهره در عکس.
- امکان وارد کردن عکس های دلخواه در برنامه.
- قابلیت آپدیت و بروز رسانی.
- محیط گرافیکی ساده.
- داشتن حجم مناسب.

امیر بازدید : 246 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Ashampoo

Ashampoo Photo Optimizer 5.4.0 نرم افزاری کامل جهت کار با تصاویر و بهینه سازی انها می باشد. حتما برای شما هم پیش امده است که خواسته اید تصاویر دیجیتالی خود را بهینه سازی و یا نیز عکس های قدیمی خود را ترمیم نمائید ولی نرم افزار مناسب برای این امر را پیدا نکرده اید1 نرم افزاری که در این پست برای شما عزیزان اماده نموده ایم نرم افزاری برای بهینه سازی ، ویاریش و ترمیم تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید به آسانی عکس های خود را ترمیم نموده و اشکالات انها را برطرف نمائید. این نرم افزار با دارا بودن تنظیمات پیشرفته و پیش فرض خود رنگ بندی عکس شما را تنظیم مینماید و از بهم خوردگی رنگ انها جلوگیری می نماید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به فشرده سازی تصاویر بدون افت کیفیت ، امکان دادان افکت های زیبا ، رفع قرمزی چشم ، دارا بودن نمایشگر تصویر به سبک مرورگر ، امکان تنظیم تصاویر بند انگشتی برای تصاویر با ابعاد اصلی ، امکان جستجوی یکنواخت تصاویر و ... اشاره کرد.

 

امیر بازدید : 493 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

WindowsAndroid با این برنامه ی کاربردی می توانید نرم افزارهای و بازی های آندروید را برروی سیستم عامل ویندوز اجرا نمایید . این برنامه از نسخه ی ۴٫۰٫۳ آندروید پشتیبانی می کند .. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.

 

WindowsAndroid اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3

امیر بازدید : 245 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این وب سایت  مجموعه ای از ۵۵ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید  می توانید در زمینه طراحی قالب و به طور کلی وب از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت PNG و در ابعاد ۶۴ در ۶۴ هستند…  

 

Webtoys Icons دانلود مجموعه 55 آیکون طراحی وب Webtoys Icons

امیر بازدید : 191 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

KMSnano برنامه ای ایده آل برای فعال سازی (کرک کردن) ویندوز ۸/۷ و همچنین آفیس ۲۰۱۰/۲۰۱۳ می باشد که برای استفاده از آن هیچ نیازی به دخالت دستی کاربر نمی باشد و تمام مراحل کرک کردن در چند دقیقه به صورت خودکار انجام می گیرد . یکی دیگر از مزیت های این برنامه عدم نیاز به اینترنت می باشد و قابلیت فعال سازی به صورت آفلاین را نیز دارد . 

 

KMSnano فعال سازی ویندوز 8 و آفیس 2013 توسط KMSnano v20.1 Final

امیر بازدید : 261 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

Pokki نرم افزاری فوق العاده کاربردی برای ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۸ می باشد که می تواند جایگزین شایسته ای برای منوی استارت محبوب و قدیمی ویندوز باشد. این نرم افزار ، تمام امکانات منوی Start در نسخه های قبلی ویندوز را دارا می باشد. همچنین منوی استارت Pokki یک کادر جستجو دارد که از طریق آن می توانید فایل ها و برنامه های نصب شده بر روی کامپیوتر خود را به راحتی جستجو کنید.

 

Pokki

امیر بازدید : 163 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

Clean Space 2013.01 برنامه ای است مفید که بواسطه آن شما می توانید سیستم خود را بهینه و از حریم شخصی خود نهایت حفاظت را داشته باشید. با استفاده از این برنامه میتوانید تمام اسرار و فعالیت های خود با کامپیوترتان را پاک کرده تا هیچ کسی نتواند آن ها را بررسی و به آن ها پی ببرد. 

همچنین اگر نگران از دست رفتن اطلاعات خود هستید که بر روی کامپیوتر ذخیره شده است این برنامه این قابلیت را برای شما فراهم می آورد تا کپی کاملی از اطلاعات داشته باشید تا بعدا به آن ها دسترسی یابید و بصورت آنلاین و یا آفلاین از آن ها استفاده نمایید.

نرم افزار حفاظت از حریم شخصی - Clean Space 2013.01

امیر بازدید : 133 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

Evernote نرم افزاری رایگان و کاربردی است که توسط آن به راحتی می توانید اطلاعات خود را که می تواند شامل عکس، فایل صوتی و اسناد متنی و… باشد را بر روی اینترنت با امنیت بالا ذخیره کنید و در هر زمان و مکان که خواستید به آنها دسترسی پیدا کنید. برای شروع کار ابتدا در سایت Evernote یک اکانت ایجاد کنید و اطلاعات خود را در اکانت خود ذخیره کنید. از ویژگی های جالب Evernote وجود کلاینت های مختلف برای اکثر سیستم عامل های کامپیوتری و تلفن های همراه می باشد.

 

Evernote

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟