loading...
سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزم
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 402 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

SoftOnPc Universal Maps Downloader نام نرم افزاری کابردی برای دانلود نقشه های انلاین میباشد. شرکت های بزرگی چون گوگل و یاهو و ماکروسافت خدماتی را برای کاربران خود ارائه داده اند که به کمک آن میتوانید نقشه کل جهان را در کامیوتر خود ببنید.این نرم افزار از سرویس نقشه این سه شرکت پشتیبانی میکند و شما میتوانید سرویس های این شرکت ها را در یک نرم افزار داشته باشید.همچنین میتوانید نقشه هارا بر روی هارد خود ذخیره کنید یا به اصطلاح آن هارا دانلود کنید.این نرم افزار از نسخه ویندوز ۹۵/۹۸/۲۰۰۰/XP/2003/Vista/Win7 پشتیبانی میکند.

SoftOnPc Universal Maps Downloader نرم افزار دانلود نقشه های آنلاین SoftOnPc Universal Maps Downloader 7.325

mohsenswa بازدید : 184 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
امروزه تقریبا ۷۰ درصد از وب سایت های اینترنتی آسیب پذیر بوده و باگ و راه های نفوذ دارند ، بسیاری از سایت ها و پورتال ها امروزه مورد حملات هکرها قرار می گیرند و چهره صفحات آن ها توسط هکرها دچار تغییر می شود. بسیاری از از این حملات از طریق وجود ضعف ها در سیستم های مدیریت سایت می باشد. Acunetix Web Vulnerability Scanner نرم افزاری است که اسکریپت ها و وبسایت های شما را اسکن میکند و اگر مشکلی در مقابل باگ های SQL Injection, XSS و … بود سریعاً به شما اطلاع میدهد. اگر می خواهید بر روی وب سایت خود و با دوستانتان تست نفوذ پذیری انجام دهید و میزان امنیت وب سایت را بسنجید بهترین ایننرم افزار یکی از بهترین ها می باشد.
mohsenswa بازدید : 137 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
بسیاری از سایت های مرتبط با موسیقی به دلیل وجود قوانین کپی رایت اجازه دانلود رایگان آهنگ ها را نمیدهند. ولی شما میتوانید با استفاده از پلیری که در آن سایت ها وجود دارد به صورت آنلاین به موسیقی مورد نظر خود گوش دهید. Apowersoft Streaming Audio Recorder نرم افزار قدرتمندی است برای ضبط صدا از منابعی همچون اینترنت ( موسیقی های آنلاین ) و یا ضبط مستقیم از میکروفون متصل به کامپیوتر . بزار تبدیل فرمت قدرتمند آن برای تبدیل صدای ضبط شده به فرمت های محبوب مانند MP3, WMA, WAV, OGG, AAC کاربرد دارد .
mohsenswa بازدید : 297 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
نرم افزار Classroom Spy محصول شرکت EduIQ این اجازه را به شما میدهد تا هر کاری که افراد متصل به شبکه در پشت رایانه ها انجام میدهند را بدون اینکه از پشت میز کارتان بلند شوید مشاهده نمایید و رایانه ها را نظارت کنید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در کلاس های درس و کافی نت ها میباشد و به کمک مدیر سیستم میتوانید تمام فعالیت هایی را که افراد انجام میدهند مشاهده نمایید. همچنین میتوان تصاویر را با رایانه دانشجویان و دانش آموزان در کلاس به اشتراک گذاشت و سخنرانی خود و نمایش کارها را به راحتی انجام داد.
mohsenswa بازدید : 160 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
نرم افزار PCI Geomatica 2013 SP3 اولین بار در سال ۱۹۸۰ در کشور کانادا عرضه شد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا از طریق مانیتور کامپیوتر خود قادر باشید به نمایش و پردازش عکس های هوایی و تصاویر ماهواره ای پرداخته و عکس خروجی مطابق با خواسته خود را از آن ها تهیه کنید. نرم افزار PCI از لحاظ پردازش داده های رستری و برداری از توانمندی های بالایی برخوردار است به طوری که به گفته دکتر کیامهر در کشورهای خارجی نیز به عنوان یکی از نرم افزار های اصلی و پرکاربرد در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار امکانات فوق العاده ای را جهت پردازش داده های رستری و برداری فراهم نموده است.
mohsenswa بازدید : 186 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.
mohsenswa بازدید : 266 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
Mozilla Firefox 31.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.
mohsenswa بازدید : 158 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.
mohsenswa بازدید : 142 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
Mozilla Thunderbird نرم افزاری بسیار عالی برای مرور ، مشاهده ، ارسال و دریافت پست های الکترونیک از طریق سرویس های مختلف ایمیل نظیر IMAP, SMTP و سرویس Gmail می باشد. به وسیله این نرم افزار میتوانید همزمان از چندین سرویس جیمیل و سرویس های IMAP, SMTP (سرویس های مخصوصی که معمولا وبمسترها استفاده می کنند) استفاده کنید. به دلیل مجموعه شدن اکانت ها و وجود پنلی یکتا برای مدیریت آنها دیگر نیازی به تحمل دردسرهای رایج استفاده همزمان از چندین ایمیل نخواهید داشت و به راحتی میتوانید چندین ایمیل را مدیریت کنید. این نرم افزار با توجه به پشتیبانی از SSL/TLS امنیت بسیار بالایی خواهد داشت و به همین دلیل نگران وارد نمودن پسوردها و یا رسوخ اطلاعات ایمیل هایتان نباشید. همچنین این نرم افزار همانند مرورگرهای جدید از قابلیت Tabbed Email استفاده میکند تا ضمن اینکه همزمان چندین اکانت را بررسی میکنید ، همزمان چندین ایمیل را مطالعه ، ارسال یا مرور کنید. آرشیو نمودن ایمیل ها و همچنین قرار دادن address book ها باعث می شود به راحتی ایمیل ها را دسته بندی و مدیریت کنید ، قابلیتی که شاید برای استفاده از آن در سرویس های IMAP, SMTP بایستی دردسرهای زیادی را متحمل شوید. همچنین با وجود امکان قابلیت پیوست اطلاعات ، از نظر ارسال داده ها نیز مشکلی نخواهید داشت. قابلیت چت نیز در نسخه های جدید Thunderbird اضافه شده است که چت فیس بوک ، جیمیل ، توییتر و xmpp پشتیبانی می شوند. قابلیت جستجو نرم افزار بسیار عالی خواهد بود و میتواند به جستجوی متن درون ایمیل ها بپردازد و این یعنی راحتی بسیار در پیدا نمودن ایمیل هایی که عنوان آنها را فراموش کرده اید. این نرم افزار رایگان بوده و مخصوص شماست!
mohsenswa بازدید : 227 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
مرورگر محبوب Opera که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟