loading...
سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزم
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 406 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف فایل هایی که حذف نمی شوند

Unlocker 1.9

 

 

 

 

حتما برای شما هم پیش آمده است که برای حذف کردن یک فایل یا فولدر با خطا مواجه شوید. این مشکل در بیشتر موارد با ریستارت کردن ویندوز برطرف میشود و میتوانید فایل مورد نظر را پاک کنید. اما گاهی حتی با ریستارت کردن ویندوز هم نمیتوانید آن فایل را حذف کنید.

 

معمولا وقتی نمیتوانید یک فایل را حذف کنید یکی از این خطاها نمایش داده میشود:

 

There has been a sharing violation

Cannot delete file: Access is denied

The source or destination file may be in use

The file is in use by another program or user

Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use

 

دلیل این مشکل معمولا این است که فایل مورد نظر توسط برنامه دیگری در حال استفاده است. این برنامه میتوانید اکسپلورر ویندوز و یا یک نرم افزار دیگر باشد. طبیعی است که وقتی سیستم عامل در حال خواندن یا پردازش یک فایل است، آن را قفل میکند تا قابل حذف نباشد. در این مواقع فولدری که فایل مورد نظر در آن قرار دارد هم قابل حذف نیست.

 

برای حل این مشکل، میتوانید از نرم افزار Unlocker استفاده کنید. این نرم افزار میتواند تمام پردازش ها و ارتباطات یک فایل با سیستم عامل را قطع کند. و سپس شما قادر خواهید بود آن فایل را حذف کنید.

امیر بازدید : 741 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی ندای وظیفه ۷ برای کامپیوتر Call of Duty: Black Ops-SKIDROW-PC/English/2010

November 09, 2010 | Publisher: Activision | Language: English | PC | 7.29 GB

زمان آن فرا رسیده است که نسخه ۷ ندای وظیفه تمام بازار دنیا بازی را در نوردد . یکی از ۵ شاهکار تراز اول سبک اول شخص در انتظار شما ایرانیان است .
فکر نکنم کسی باشد که جنگاوری مدرن ۲ رو بازی نکرده باشد ، از گرافیک خیره کننده آن ،صداگذاری بی نقص آن ،شخصیت پردازی و هزاران نکته ریز درشت ان به سادگی گذشته باشد ،از فروش سرسام آور آن که هنوز هم جز ۱۰ بازی پرفروش دنیا محسوب می شود و از دعوای مدیران استدیوی اینفنیتیوارد استدیوی بازی جنگاوری مدرن ۲ با سران اکتیویژن خبر نداشته باشد ، دعوایی که باعث شد نزدیک به ۵۰ نفر از استدیویی که غوغا به پا کرد جدا شوند و استدیویی به نام spawn  را ایجاد کنند که در حال حاضر بر روی که اکشن اول شخص فضایی در حال کار هستند و در آینده ای نه چندان دور خبر های جالبی از این استدیو خواهیم شنید .به جرات می توان گفت اگر در کل بازی های اول شخص یک بازی تراز اول و ناب وجود داشته باشد که تجربه آن به اندازه یه دنیا ارزش دارد همین جنگاوری مدرن ۲ است .شرکت پرآوازه Activision دو استدیوی بازی سازی داراست ،یکی به نام Infinity Ward و دیگری Trayech ،از شماره سوم که ساخت بازی برای ولین بار به Trayech رسید توانست با ساخت یک سری دیگر از جنگ جهانی و پرداخت به جهات دیگر جنگ فروش قابل توجهی داشته باشد .اما اینفینیتی وارد با ساخت شماره ۴ به نام جنگاوری مدرن و بر هم زدن این نظم جنگ جهانی و آئردن جنگ مدرن شوک عضیمی را به بازار وارد کرد که هنوز هم جز بهترین بازی های این سبک از آن یاد می شود ،قسمت ۵ دوباره به ترایچ رسید و ترایچ بار دیگر جنگ جهانی را انتخاب کرد و با  اینکه بسیاری از منتقدان آن را به تکراری بودن متهم کردند ،با این اوصاف قسمت ۵ ندای وظیفه چیزی در حدود ۱۱ میلیون نسخه فروخت که بسیار رقم قابل توجه و شاید چشم گیری برای این شرکت محسوب شود .سپس هم همانطور که خودتان بهتر از بنده می دانید باز نوبت به استدیوی Infinity Ward رسید و توانست مهم ترین اتفاق سال ۲۰۰۹ را رقم بزند.در قسمت ۷ ندای وظیفه نوبت به استدیوی بازی سازی Trayech  رسید و این بار استدیو در اقدامی جالب سری جنگ جهانی را رها کرده و به روایت جنگ ویتنام پرداخته است که به نظر نکارنده بهترین اتخاب ممکن را انجام داده است.آن چیزی که در تریلر ها به طور کامل مشخص بود کیفیت بی مرز بازی است که تمام بازی های حاضر را در می نوردد!! هم اکنون برای اولین بار در ایران سایت بزرگ مستر دانلود  این بازی را (البته بصورت لینک غیر مستقیم) در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

 

برای دانلود و دیدن عکس هایی از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

امیر بازدید : 517 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

یکی از مشهور ترین کنسول های خانگی پلی استیشن دو از شرکت سونی می باشد که با گرافیک و دقت بالای خود در اجرای بازی ها یکی از محبوبترین کنسول های زمان خود و حال می باشد. برای اجرای بازی های زیبا و هیجان انگیز PS2 که معمولا به صورت dvd عرضه می شوند سایت دانلود رایگان (فری دانلود) اولین سایتی است که نرم افزاری را به شما معرفی می کند تا بتوانید با نصب آن بر روی کامپیوتر شخصی خود و ویندوز ایکس پی بازی های PS2 را بدون نیاز به کنسول آن اجرا کنید. این نرم افزار با شبیه سازی PlayStation 2 یک محیط کاملا مجازی برای راه اندازی دی وی دی های بازی PS2 فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا بیش از 90% این بازی های را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید. همچنین پشتیبانی از دو ورژن PSX2 و PSX2 SSE از دیگر مزایای مهم این نرم افزار می باشد. توجه داشته باشید که برای اجرای بازی های PS2 که نیاز به حافظه و گرافیک بالایی دارند باید سخت افزار مورد نیاز را داشته باشید ، به همین دلیل امکان دارد نرم افزار یا بعضی از بازی ها در کامپیوتر قابل اجرا نباشند.

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - PlayStation 2 Emulator - PS2 to PC - شبیه ساز پلی استیشن 2 برای کامپیوتر شخصی

امیر بازدید : 226 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

GameGain یک نرم افزار استاندارد کننده و بهینه ساز رایانه با عملکرد افزایش سرعت کامپیوتر و از بین برنده هر چیز کوچکی که باعث کاهش سرعت کارایی کامپیوتر شده است می باشد که بسیار مفید برای بازی های سنگین است. کارایی این نرم افزار بازی با تمام نرم افزار های بهینه سازی کاملا متفاوت است و تنها با یک دکمه و راه اندازی دوباره رایانه همه چیز همانطور می شود که شما می خواهید. نرم افزار بهینه ساز رایانه برای بازی قادر است تمام ویندوز های مایکروسافت را پشتیبانی کند و خود را با خصوصیات دستگاه شما تنظیم کند. نرم افزار را دانلود و نصب کنید رایانه خود را به آن بسپارید تا قدرت تازه ای به آن ببخشد و بازی ها سریعتر از گذشته اجرا شوند.

GameGain v2.9.1.2008 - بهینه سازی رایانه برای بازی

امیر بازدید : 306 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

به جرات می توان گفت بازی های رایانه ای از محبوب ترین نرم افزار ها در رایانه می باشند که توسط هر کاربری اعم از متخصص و کاربر عادی با آنها سروکار داشته و برای گذراندن اوقات فراغت مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل سوء استفاده برخی از سود جویان از بازی های رایانه ای اکثر آنها به سی دی اورجینال خود برای اجرا بر روی رایانه نیاز دارند که این مورد چندین مشکل را به وجود خواهد آورد. از مشکلاتی که در این مورد به وجود می آید خراب شدن دیسک بازی و سی دی / دی وی دی رام می باشد که مورد دوم عموما خسارت زیادی را وارد می کند. کاربران سعی می کنند از این سی دی / دی وی دی ها از طریق نرم افزار هایی همانند CloneCD , CloneDVD ایمیج یا نمونه گیری کنند و بدون به کار انداختن چندین باره سی دی / دی وی دی رام خود بازی را به صورت مجازی اجرا کنند، ولی نرم افزار Clone نیز گاها قادر به Image گیری از برخی سی دی / دی وی دی ها نخواهد بود که در این موارد نرم افزار ایمیج از بازی همانند GameJackal می تواند کارساز باشد.
این نرم افزار بازی یعنی GameJackal Pro با یک بار اجرای بازی از طریق سی دی به صورت خود به خود یک پروفایل ایجاد می نماید و این کار باعث می شود تا در دفعات بعدی بدون سی دی نیز بازی شما اجرا گردد. البته لازم به ذکر است این نرم افزار اجرای بدون سی دی بازی خود بانک اطلاعاتی از بهترین بازی ها را در خود دارد که می تواند از طریق آن نیز شما را در اجرای بدون سی دی بازی ها یاری دهد. هم اینک شما کاربران گرامی می توانید نرم افزار GameJackal Pro که آخرین نسخه ارائه شده این نرم افزار بازی از طرف شرکت Slysoft می باشد را از وب سایت نرم افزار دانلود رایگان دریافت و از بازی خود نهایت لذت را ببرید. اگر از گذاشتن سی دی بازی مورد علاقه تان درون سی دی رام و درآوردن مجدد آن خسته شده اید این نرم افزار بازی را به شما توصیه می کنیم.

GameJackal Pro 4.1.0.7 Final - نرم افزار قدرتمند اجرای بازی بدون سی دی اصلی

امیر بازدید : 434 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

کسانی که اهل بازی های رایانه ای باشند مطمئنا به بازی های برخورده اند که به خوبی برای جوی استیک یا گیم پد (دسته بازی) برنامه ریزی نشده و اکثر این بازی ها با ماوس و کیبورد قابل انجام می باشند. نرم افزاری که در این مطلب از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار قصد معرفی و ارایه آن را داریم به همین منظور ساخته شده و Xpadder نام دارد. نرم افزار تنظیم دسته بازی کامپیوتر که یک نرم افزار کمکی برای بازی های رایانه ای محسوب می شود و به صورتی برنامه ریزی و الگوریتم گذاری شده که قادر است بازی های رایانه ای شما را به نحوی تنظیم نماید که بتوانید تعیین کنید هر دکمه یا حرکت در گیم پد یا جوی استیک به نحوی که شما می خواهید در بازی عمل نماید.
این برنامه تنظیم دسته بازی کامپیوتر به نحوی ساخته شده است که شما را قادر میسازد تا حتی بازی های آنلاین و تحت وب را نیز بتوانید با گیم پد یا جوی استیک بازی کنید و بازی با این وسایل به مراتب از بازی با کیبورد و ماوس جذاب تر خواهد بود. این نرم افزار قدرتمند از 120 جوی استیک که در 3-5 سال گذشته تولید و ارایه گشته اند پشتیبانی به عمل می آورد که از گزینه های قدرتمند این نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار بازیهمچنین داری قابلیتی است که شما به راحتی بتوانید کلید های میانبر نیز تعریف نمایید تا از طریق آن بتوانید موزیک و ویدیو را نیز تغییر بدهید و کنترلی خوب بر روی این گزینه ها داشته باشید. بهترین گزینه این نرم فزار دسته بازی پشتیبانی از اکثر نسخه های ویندوز همچون XP, Vista و Windows 7 و پشتیبانی از سیستم های 64 و 32 بیتی است. شما دوستان عزیز می توانید هم اینک نسخه ی 2012 این نرم افزار را به راحتی از همین وب سایت دانلود و از بازی های خود نهایت لذت را ببرید.

Xpadder 2012.05.01 Retail - نرم افزار تنظیم دسته بازی کامپیوتر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟