loading...
سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزم
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 362 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

DigiEffects Suite AEX یک پلاگین قدرتمند برای افکت های ویدیویی میباشد.DigiEffects Suite AEX پلاگینی محبوب که مجموعه ابزاری از افکت های ویدیویی جذاب و قشنگ که خیلی مورد نیاز می باشد در اختیار شما قرار می دهد.از این برنامه فیلمسازان،ویراستاران، هنرمندان VFX و طراحان حرکت استفاده می کنند.این مجموعه شامل ۴۱ ابزار می باشد.این پلاگین برای نرم افزار after effect می باشد که شامل ابزار Aura, Phenomena, Damage, و Tweak میباشد.

DigiEffects Suite AEX پلاگین افکت های ویدیویی DigiEffects Suite AEX v3.0.2 CE

امیر بازدید : 386 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

Zepheer 2 نام نرم افزاری کاربردی در زمینه افکت گذاری عکس میباشد.این نرم افزار برای عکاسان دوست خوبی به حساب می آید.به کمک این نرم افزار میتوانید عکس های گرم ،جذاب و زیبا خلق کنید و به عکس های خود روح دهید.اگر نگران این هستید که عکس هایتان با کیفیت پایینی ضبط شده است این نرم افزار میتوانید برای عکس های بی کیفیت شما هم کاربردی باشد.این نرم افزار دارای بیش از ۱۵۰ افکت میباشد.در نسخه جدید این نرم افزار ذخیره با فرمت TIFF نیز اضافه شده است.

Zepheer نرم افزار افکت گذاری عکس Zepheer 2 v2.3.2 Bilingual   نسخه Mac

امیر بازدید : 410 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

JoeAlter Shave & A Haircut یک پلاگین برای مایا میباشد که شما به کمک آن میتوانید پشم حیوانات ،گیاهان دارویی ،کوتاهی مو ، سبیل و … ایجاد کنید.این پلاگین به جهت ساخت پرز و مو با دقت بسیار بالا استفاده می شود که هر یک از ما در زمینه ی طراحی سه بعدی، نهایتا به آن نیاز پیدا خواهیم کرد. اگر چه پلاگین های زیادی در این زمینه وجود دارند ولی این پلاگین دارای تنظیمات زیادی می باشد که دقت کار را بالا می برند.مطمئنا به عنوان یک طراح برای شما پیش می آید که نیاز دارید تا مدل هایی از مو و خز را در طرح خود به کار ببرید به کمک این پلاگین میتوانید این کار هارا انجام دهید.

JoeAlter Shave & A Haircut پلاگین طراحی و شبیه سازی مو JoeAlter Shave & A Haircut v9.0v31 MAYA 2012 2015

امیر بازدید : 360 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

ThumbsPlus Professional نام نرم افزاری برای  مدیریت، مشاهده و ویرایش تصاویر میباشد که با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید قایل های چند رسانه ای خود نگهداری کنید یا آنهارا ویرایش کنید.این نرم افزار یک جادوگر یا ویزار ساده در اختیار شما قرار میدهد که به کمک آن میتوانید عکس های خود را ترمیم کنید.در هنگام ویرایش شما میتوانید رنگ، عمق ، تنظیم سطح تعادل ، مشخصات نمودار هیستوگرام، درج تمبر و متن و… را انجام دهید.سپس میتوانید عکس خود را با فرمت های BMP، GIF، ICO، JPG، PCX، PNG، RAW، TGA، TIF، WMF ذخیره کنید.

..:: همراه Pugins ::..

ThumbsPlus Professional نرم افزار ویرایش تصاویر ThumbsPlus Professional 9.3.0 Build 3953 + Plugins

امیر بازدید : 393 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار خنده دار کردن عکس ها Magix FunPix Maker .


برخی از ویژگی های این نرم افزار

- قابلیت بامزه و خنده دار کردن عکس ها.
- داشتن انواع ابزارهای ویرایش چهره در عکس.
- امکان وارد کردن عکس های دلخواه در برنامه.
- قابلیت آپدیت و بروز رسانی.
- محیط گرافیکی ساده.
- داشتن حجم مناسب.

امیر بازدید : 521 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (1)

Ashampoo Photo Mailer

Ashampoo Photo Mailer 1.0.6.3 نرم افزاری حرفه ای و کاربردی جهت به اشتراک گذاری سریع و آسان تصاویر شخصی در وب سایتها و شبکه های اجتماعی می باشد. با استفاده از نرم افزاری که در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان آماده نموده ایم شما قادر خواهید بود به اسانی عکس های شخصی یا پوشه اصلی فایل ها را در نرم افزار بارگذاری نموده و سپس با تنظیمات پیکر بندی حساب شخصی خود شروع به ارسال و اشتراک گذاری تصاویر خود نمائید.علاوه بر ارسال تصاویر شما میتوانید به همراه عکس های خود یک پیام متنی نیز همراه انها ارسال نمائید. علاوه بر ارسال و اشتراک گذاری تصاویر شما قبل از این اعمال میتوانید تغییر مورد نیاز و مد نظر خود را همچون تغییر اندازه ، تغییرات ظاهری را اعمال کرده و سپس اقدام به ارسال نمائید.تنها شما کافیست اطلاعات ایمیل شخصی خود را به نرم افزار داده و شروع به ارسال و اشتارک گذاری تصاویر خود بپردازید. بعد از بارگذاری تصاویر شما میتوانید در 4 کیفیت مختلف اننها را انتخاب نموده و در اندازه های مختلف ارسال نمائید. رابط کاربری زیبا ، امکان ایجاد دفترچه تماس و ادرس های سایته ا و ایمیل ها و ... از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

امیر بازدید : 260 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به تولد که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت ai که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت tiff که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. 

 

Love Backgrounds مجموعه بک گراندهای عاشقانه Love Backgrounds

امیر بازدید : 281 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

شاید شما یک عکاس حرفه ای نباشید یا کار با برنامه های ویرایش عکس را زیاد بلد نباشید اما با استفاده از این محصول شرکت ArcSof شما به آسانی قادر خواهید بود تا عکس های خود را ویرایش و بر روی آن ها اعمال مورد نظر و یا افکت های مختلف را به کار ببرید. این اعمال به آسانی انجام میپذیرد به صورتی که هیچ نیازی به آموزشی نیست و تنها با فرمت ها و افکت های از پیش ساخته شده و موجود در برنامه شما قادر به انتخاب آن ها بوده و به راحتی از آنها استفاده مینمایید و در تصاویرتان به کار میبرید، پس از اعمال این مراحل شما از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد چون به آسانی هر چه تمام تر تصویری زیبا و منحصر به فرد خلق کرده اید.

این برنامه شما را در بسیاری از مواردی که نیاز فوری به ویرایش و اعمال افکت ها و زیبا بخشی به تصویر خود را دارد یاری مینماید و بدون نیاز به برنامه های پیچیده  به آسانی هر عملی را که نیاز داشته باشید میتوانید بر روی عکس هایتان انجام دهید و مطمئن باشید که از نتیجه کار این برنامه لذت خواهید برد.

نرم افزار ویرایش و زیبا سازی تصاویر - ArcSoft Portrait+ 2.0.0.221

امیر بازدید : 197 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)

GIMP نرم افزاری است که برای رتوش تصاویر، ترکیب عکس ها و کارهای گرافیکی مربوط به تصاویر استفاده می شود. این نرم افزار قدرتمندترین و معروف ترین برنامه رایگان در این زمینه است که مشابه دیگری ندارد و کاربران لینوکسی از آن به جای نرم افزار فتوشاپ استفاده می نمایند. GIMP را می توان به عنوان یک برنامه ساده نقاشی، یک برنامه با کیفیت جهت روتوش عکس ها، یک برنامه جهت رندر انبوه تصاویر و یا یک مبدل فرمت تصاویر استفاده نمود.

 

GIMP

امیر بازدید : 203 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به تولد که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت eps که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند.

 

Vector Business Cards وکتور کارت ویزیت های آماده Vector Business Cards

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟